Saturday, January 23, 2016

දුරුතු සඳ යට


මම වගේම ඔයත් මේ හඳ දිහා බලාගෙන ඇති.. මේ දුරුතු සඳ කොච්චර නං ලස්සනයිද... හන්තානට උඩින් පායන මේ හඳම නායබැද්දට උඩිං පායනවා ඔයා බලාගෙන ඇති. ඒත් ඒ මං වගේ දුකින් නෙවෙයි... පලවෙනි රාත්‍රිය ගත කරන්න ආපු මනමාලියක් වෙලා.. සතුටින්.. ඒ හඳ යටම මම මැරෙනකං බිබී තනියම ඉන්නවා... ඔයා එදා වගේ මගේ ලඟ නැහැ. මේ හඳ වගේමයි.. ඇත්තමයි මේ සඳත් ඔයා වගේමයි.. හිත නිවා සනසන ලස්සනක් තියනවා සඳට වගේම ඔයාටත්... ඔයා තරම්ම දුරයි මේ සඳත් මට... ඒත් මම ඒ සුන්දරත්වය විඳිනවා... ඒ ලස්සනින් සැනසෙනවා.. සඳ වගේම ඔයත් දන්නෙ නැහැ  මම දුරින් ඉඳගෙන ඔයා ගැන ගැන හිත හිතා ඉන්නව කියලා.. හඳ හැමදාමත් අයිති අහසටයි.. අහසට විතරමයි...කවමදාවත් ඒ හඳ පොලවට අයිති නොවේවි... ඇත්තමයි රත්තරං.... නුඹ සඳමයි.. මේ සඳ නුඹමයි....
නුඹ හිමිකරගත්ත ඒ විසල් අහස යට මම එකම එක අහිංසක මනුස්සයෙක් විතරයි...

දුරුතු හඳ යට සඳ එලිය විසිරිච්ච මේ වගේ රෑක ඔයාගෙ අත් දෙක අල්ලගෙන ඈත කඳු දිහා බලාගෙන නිවෙන දැල්වෙන එළි දිහා බලාගෙන ඉන්න ඒ දවස්වල කොච්චර ආසාවක් තිබුනද.. මට මතකයි ඉස්සර අපි දෙන්න පැය ගනන් ෆෝන් එකෙං කතා කර කර ඒ ලස්සන හීන මැව්ව හැටි. අපි කොච්චරක් නං දේවල් කතා කරල තියෙනවද. අවුරුදු 8 ක් තිස්සෙ හම්බ වෙන්න ලැබුනෙ කොච්චර පොඩි වෙලාවක්ද.. අනෙක් හැම වෙලේම අපි හිටියෙ කතා කර කර. කෑවද බිව්වද කියල අහන එකේ ඉඳන් මේ ලෝකෙ අපි අපේ ජීවිතේ ගැන, අනාගතය ගැන, අපේ ලමයි ගැන, අපේ අම්මලා ගැන, සහෝදර සහෝදරියො ගැන තව එක එක විකාර දේවල් ගැන කොච්චර නං දේවල්ද.... ආයෙම කිසිම දවසක එන්නෙ නැති ඒ ලස්සන අතීතය අද නං හිත දුකෙන් පුරවලා දාන මතකයන් විතරක්ම වෙලා. මගෙ රත්තරන් කෙල්ල අද වෙන කෙනෙක්ගෙ වෙලා මගෙන් ඈතටම ගිහින්. මම දන්නෙ නැහැ අඩුම ගානෙ මම ලියන කියන දේවල්වත් ඔයා දකිනවද නැද්ද කියල. මගෙ පැංචෝ... ඔයා දැක්කත් නැතත් මේ ජීවිතේ යම් කිසි දවසක මේ දේවල් ලියල හරි මගෙ හිත සැනසෙන්න මම හැම දේම ලියනවා.... ඒ හැම දෙයක්ම අතරෙ කවදාහරි දවසක එක මොහොතකට හරි අපි අවුරුදු ගානක් මවපු හීන සැබෑ කර ගන්න හිතේ කොනක පුංචි බලාපොරොත්තුවකුත් තියනවා. ඒ පුංචි බලාපොරොත්තුව ඇති මගෙ අම්මි මට මගෙ ජීවිතේ ඉතුරු ටික කාලෙ කොහොම හරි ඇදගෙන යන්න.....

No comments:

Post a Comment